tisdag 6 april 2010

Tre viktiga saker i livet

Kan det bli mer sant än så?

2 kommentarer:

  1. Den berörde mig! Jag har förlorat min pappa i cancer för ett år sedan och min mamma kommer att gå samma väg (troligtvis) mycket snart. Och jag står i vändpunkten av mitt liv och frågar mig vad jag vill och för vem jag vill något. Mina föräldrars sjukdom har fått mig att ifrågasätta livet på ett nytt sätt. Jag vill inte mera leva med tanken om att "sen när" utan vill leva nu. Jobbar varje dag på att försöka vara lite modigare än dagen innan och våga ta steget ut mot det okända och osäkra, men samtidigt mot det jag verkligen vill och inte blint följa den väg som jag förväntas gå.
    -Katarina

    SvaraRadera
  2. Katarina,
    tråkigt att höra om dina föräldrar, jag önskar dig mycket styrka i sorgen efter din pappa och med din mamma framöver. Även min mamma gick bort för ett drygt år sedan i cancer.

    Så mod åt dig också! Stay hungry, stay foolish! ;)

    SvaraRadera