torsdag 23 september 2010

Flo Food fyller ett halvt år!


Idag har det gått ett halvt år sedan mitt första blogginlägg. Pionerna på bilden hade jag då som banner upptill på bloggen. Mycket har hänt sedan dess. Bland annat har jag skrivit 385 inlägg. Det är lätt uträknat att det betyder drygt två inlägg om dagen i medeltal. Mattipsen är 178 stycken, så knappt hälften av inläggen är mattips.

De tio populäraste inläggen "genom tiderna" är dessa, i popularitetsordning:
  1. Superfood-serien: Kokosolja (maj)
  2. Veckans enkla: rostbiff med ångkokt blomkål och stekt zucchini (juni)
  3. Utmana Flo: april 2010 (april)
  4. Om skolhälsovården i Finland (maj)
  5. Utmana Flo: maj 2010 (maj)
  6. Grön, vit och röd sås (april)
  7. Naturligt solskydd, finns det? (maj)
  8. Näringsfysiologi del 5: Beror övervikt på att man äter för mycket? (juli)
  9. Här är jag (september)
  10. Veckans pasta: penne med nässlor och fetaost (maj)
 Och de populäraste etiketterna är snabbt, LCHF, mattips, kocktips och smoothie. Se länkar till höger :).

♥♥♥ Stort tack till alla mina underbara bloggläsare för att ni finns till och vill läsa det jag har att säga! Utan er skulle det vara mycket trist... ♥♥♥

7 kommentarer:

  1. Grattis till halvåringen...eller hur man nu säger!
    Duktigt jobbat Nina och hoppas att det kommer mera både fakta och konkreta tips i bloggen. Det är så roligt att följa med Flo och familjen i köket.
    ♥♥♥Tack till dig och så hela familjen förstås♥♥♥

    SvaraRadera
  2. <3 Gratulis på bemärkelsedagen! <3

    x x x mippe

    SvaraRadera
  3. Tackar tackar! Känner mig hur ung som helst! :D

    SvaraRadera
  4. Tack för att du finns och berikar oss med en massa intressanta fakta och recept!

    SvaraRadera
  5. Grattis! Har lärt mig en massa nytt och nyttigt. Weiter so.
    Gumor

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket för feedbacken majmamma och Gumor! Det värmer.

    SvaraRadera