måndag 4 oktober 2010

Firma.... any minute now!

Min firma tycks nu verkligen ha blivit upptagen i handelsregistret, såg jag för en minut sedan! men jag väntar ännu på att få personligt beslut hem. Först då känner jag mig övertygad om att namnet är skyddat och då kommer jag ut med det. Det är idag tre veckor sedan jag registrerade den, och det skulle ta ca tre veckor. FO-numret fick jag redan, så i princip är det fritt fram för mig att sätta igång min verksamhet.

Inom några veckor, kanske redan den här veckan, kommer det mer information!

... och dessutom har dom gjort ett tryckfel i mitt svenska parallellnamn. Att det kan vara svårt... får ringa dit...

7 kommentarer:

  1. Spännande! Massor med Lycka Till Nina :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Nina! Äntligen känns det säkert som. Lycka till!
    -Sari/fairy-

    SvaraRadera
  3. Tack Pia och Sari! Det är så spännande så jag knappt hålls i byxorna. Om de ännu kunde få rigtig korrigerat till riktig... :D

    SvaraRadera
  4. Nu har de ändrat det. Fint namn!

    SvaraRadera
  5. Tack bakformen. Jag publicerar ett inlägg med namn och annan info i eftermiddag :)

    SvaraRadera