måndag 11 oktober 2010

Jag söker en grafiker samt webbsidshjälp

Är du grafiker? Eller känner du en grafiker som skulle vilja göra ett minijobb till ett förmånligt pris?

Min firma Tosiruoka behöver en logo så snart som möjligt. Jobbet skulle innebära att skapa eller alternativt rita rent en logga jag själv skissat, samt skapa de filer och färgdefinitioner som behövs (för bl.a. tryckjobb). Detta jobb borde inte ta många timmar.

Efter det finns det extra grafikerjobb med det visuella på webbsidan, broschyr, samt dokument- och ppt-template.

Dessutom behöver jag hjälp med att skapa webbsidorna rent tekniskt sett. Jag har OVH-Hostings webbhotell och de verktyg som erbjuds där och jag verkar inte komma igång på egen hand.

Ta gärna kontakt: nina@tosiruoka.fi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar