fredag 31 december 2010

Årsskiftet med Tosiruoka - Riktig mat

Gott nytt år alla kära bloggläsare och tack för att ni vill läsa min blogg! Den här bloggen har varit en av de mest betydelsefulla sakerna i mitt liv i år. Jag hade aldrig förr anat att det är så här roligt att blogga.

Här kommer lite statistik, till årsskiftets ära. Helt på skoj. Den här gången från mitt företags facebook-sida. Tosiruoka - Riktig mat har nu 305 gillare, och varje vecka besöker över 200 fans sidan.




Vad blir nästa målsättning? 500 gillare till slutet av mars? Bjud gärna in era vänner till sidan. Som ni vet får man diskutera där både på finska och svenska, även om en del nyheter jag länkar till är bara på finska. Finns det nån speciellt typ av saker ni skulle vilja att jag tar upp på sidan?
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar