torsdag 19 maj 2011

Springa springa springa hela maj

Jag medger att det varit lite bloggtorka de senaste veckorna. Sorry! Det är nämligen så att jag höll en föreläsning förra veckan, har fyra inprickade den här veckan och en nästa vecka. Härligt, jag älskar att hålla föreläsningar, men det tar ju en del tid! Dessutom har jag fått några nya klienter och bokat in flera nya uppdrag på hösten, som jag ser fram emot att kunna berätta mer om senare.


Dessutom har mina sommarstudier på Öppna Universitetet satt igång, och mina söta underbara tre barn har alltid en del extra program i maj, såsom konserter, klassjippon och Stafettkarnevalen imorgon. Dessutom jobbar jag för närvarande 60 % på Tekla. Så det lättar inte riktigt ännu, men senast vid månadsskiftet!
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar