onsdag 10 augusti 2011

Nästa veckas fredag börjar anmälningen till min Arbis-kurs!

Påminnelse: Som jag berättat tidigare, så kommer jag att hålla en kurs i kost och hälsa på Esbo Arbis i höst. Kursen börjar redan tisdagen 6.9 och håller på fem tisdagar. Jag kommer också att hålla en föreläsning om samma ämne torsdagen 24.11 klockan 10.


Här kan du se hela Arbis katalog, som tyvärr inte längre skickas hem till stadens invånare: Kursprogram hösten 2011. Du kan också få broschyren på Arbis verksamhetsställen, samservicecentralerna, biblioteken och köpcentra i Esbo.

Det finns ett tryckfel i broschyren: det står att kursen håller på 6.9-11.10. Men den sista gången är redan 4.10, inte 11.10. Så det kan löna sig att hålla det i minnet. Jag har korrigerat på bilden.

Välkommen på kurs eller föreläsning, eller båda! Anmälningen börjar fredagen 19.8 kl 12.00 via internet: www.Ilmonet.fi eller per telefon kl. 12.00–15.00, tfn 09 8165 7890.
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar