måndag 24 oktober 2011

Föreläsning på Tekla i onsdag

I övermorgon ska jag hålla en två timmar lång föreläsning på Tekla. Jag har själv jobbat drygt 10 år på Tekla, och jobbar där numera deltid.

Föreläsningen har rubriken "Kuinka juuri minun pitäisi syödä, jotta voisin hyvin?". Dvs "Hur borde just jag äta för att må bra?". Underrubriker är:
  • Hur påverkar maten och vårt sätt att äta våra kroppar?
  • Vad är egentligen kolesterol?
  • Passar tallriksmodellen alla mänskor? (Kan man gå ner i vikt utan hunger?)
  • Hur ska just jag äta för att må bra?
Jag ser fram emot föreläsningen! Det ska bli en spännande och annorlunda upplevelse att föreläsa för sina arbetskompisar. Det ryms drygt 100 personer i salen, så det kan samtidigt bli min hittills största föreläsning, vad publiken beträffar.

Jag rapporterar efteråt!
_

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar